Autor Wiadomość
Saiji
PostWysłany: Nie 22:16, 28 Lis 2010    Temat postu:

Gdzie to wkleić ?
Mustang-Mag Chaosu
PostWysłany: Śro 21:22, 11 Cze 2008    Temat postu:

Wiesz co chyba masz racje ;/ muszę jakoś to.....skompresować?

Dobra teraz już jak sie przeczyta powinno się wiedzieć mniej więcej o co biega
Samara
PostWysłany: Pon 22:36, 26 Maj 2008    Temat postu:

A nie za dużo tego....>_< Zaczynam sie gubić przy 11 punkcie XDD
Mustang-Mag Chaosu
PostWysłany: Nie 0:57, 04 Maj 2008    Temat postu: Opis Robienia Karty Postaci

Opis Karty Postaci

Postacie są dzielone na uczniów i na sensei'ów(tych wybiera administrator jeżeli ktoś chce nim być to proszę pisać do admina)

1.Imię i nazwisko

2.Płeć

3.Wiek

4.Klan (jeżeli dotyczy)

5.Charakter

6.Wygląd(mile widziane jakieś foto postaci)

7.Historia postaci

8.Motto życiowe(Nindo)

9.Cechy(do rozdania 30 punktów,40 dla senseia ,dla kage 60)
-Ciało(Decyduje o sile i szybkości)
-Umysł(Decyduje o sile przekonywania i o rozumowaniu taktycznym))
-Duch(Decyduje o wytrzymałości i determinacji, jak i odawdze)
-Chakra (1 punkt to 10 jednostek chakry)

10.Jutsu(do rozdania 35 punktów,50 dla senseia i 65 dla kage)
-TaiJutsu
-GenJutsu
-NinJutsu
-GuJutsu (Zwykłe Techniki walki bronią)
-Medyczne Jutsu

11.Natura Chakry, można wybrać tylko 3:
Ogień, Woda, Wiatr, Ziemia, Błyskawica, Medyczne Ninjutsu, Genjutsu, Mrok , Światło
KekkeiGenkai: wymyśl je, ale musi być ono kombinacją przynajmniej 2 żywiołów

Działanie natury chakry: Kiedy mamy nature ognia to koszt naszych technik ognia w chakrze jest zmniejszony o 5, to się dotyczy też innych technik

12.Techniki
Każdy z was zaczyna jako Genin z podstawowymi jutsu:
-Bunshin no jutsu(tworzenie kopi samego siebie. Jest to Genjtsu, więc nie są to prawdziwe klony)
-Kawarimi no Jutsu(podmienia swoje ciało na jakiś przedmiot)
-Kai(rozprasza wrogie genjutsu pod warunkiem, że jego umiejętność genjutsu jest większa od wroga)
Wszystkie powyższe techniki wymagają 5 jednostek chakry.

Podczas misji i treningów będziecie mogli nauczyć się nowych technik, pod warunkiem, że są na waszym poziomie. Oczywiście ze względu na historie lub klan możecie posiadać dodatkowe techniki.
Reszte zaawansowanych technik możecie się nauczyć od senseiów, różnych nauczycieli lub mędrców jeśłi macie opowiednie doświadczenie.

13.Ekwipunek
10 shurikeny i 5 kunai(15 surikenów, katana i 10 kunai dla senseia)

14.Kraj i Wioska do której się należy

15.Exp: Można je wymienić na różne techniki, w takich miejscach jak Świątynia Ognia w Kraju Ognia. Exp(Doświadczenie) Zdobywa się w różnych misjach

UWAGA!!!Każdy zaczyna jako GENIN, wyjątkiem są Admini. Jeśli w historii postaci jest zawarte większe doświadczenie od przeciętnego chuunina, będzie musiała zapytać Aministratora o pozwolenie. Ponad to musi mieć pozwolenie co najmniej 2 Administratorów.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group